»Menimo, da je prava smer zeleni butični turizem, za kar potrebujemo ustrezno ponudbo, ki jo usmerjamo na natančno določene ciljne skupine.«
»Takšna butična ponudba bo poleg varnega preživljanja prostega časa najbolj prepričala domače in tuje goste.«
»Kot sem že izpostavila, cenim vlogo Maje Pak pri osamosvajanju STO-ja, ker je bila ta takrat politično združena v tri agencije, in tisti, ki so to združevali, so hitro uvideli to napako in Pak je bila ena tistih, ki se je že ob združevanju postavila za samostojen STO, in pozneje tudi tista, ki je samostojen STO vodila.«
»To je bila tudi naša vizija že ob začetku strategije za trajnostno rast slovenskega turizma. Želeli smo postati butična destinacija za doživetja s petimi zvezdicami. Po tej začrtani poti bomo hodili tudi v prihodnje.«
»Vsa Slovenija nikoli ne bo butična, butičnost se lahko razvija le v prostoru, kjer česa drugega zaradi varovanja okolja ni mogoče razviti.«
»Gremo v smer zelenega prehoda, naložbe gredo v smer elektrifikacije pomolov.«
»Morda sva imeli različne poglede na to, kaj je 'zeleno', ampak pri sistemskih rešitvah, ki jih ima turizem pri nas na področju trajnosti in zelene sheme, je ona vztrajala in ta model nam vse druge države priznavajo kot izjemen.«
»Priložnost, da tudi slovenski turist odkrije, kako raznolika in avtentična je zelena, zdrava in aktivna Slovenija.«
»Krovna zgodba zelene butične Slovenije za petzvezdična doživetja bo tako močna, kot bomo močni na področju produktov, ponudbe in doživetij na destinaciji.«
»Smer je vedno prava.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju